How to Receive Save Data Bonuses From Splatoon 2 Data in Splatoon 3
In this article, you’ll learn how to receive in-game bonuses for transferring certain Splatoon 2 save data on your console to Splatoon 3.
1. Confirm that your Splatoon 2 save data is on this console and tied to your user by launching Splatoon 2 from the HOME Menu.
3. Launch Splatoon 3 from the HOME Menu with the same user that has Splatoon 2 data.
4. After the software starts, you’ll be prompted to transfer your Splatoon 2 save data. Select Impooort! to transfer the save data.
All the benefits unlocked by transferring this save data can be achieved through regular gameplay.