Error Code(s) 50300-50399
The Wii console's Internet connection settings are not correct. This could include such things as your network's name (SSID), WEP or WPA keys, or any manual settings you may have entered.
If you need assistance setting up your Wii console's network connection, we can walk you through the process using our step-by-step guide that allows you to follow along. Please click here to begin.