Error Code(s) 51000-51099
1. Please make sure that your router is not on our list of incompatible routers. Click here to view the list of known routers that our experience shows are incompatible. If your router is listed, then it is likely not compatible with the Wii console's online connection. If your router is not listed as being incompatible, please proceed to step #2.
2. Make sure that your network’s name (SSID) matches exactly to what you have entered in the Wii console's settings.
3. After you find the network name (SSID), verify in the Internet Settings of your Wii console that the SSID is appearing exactly as listed in your router. This includes making sure capitalisation, spaces, or special characters match exactly.