Error Code(s) 52000-52099
Log into the router, and check likely areas for the basic rate and transmission rate. (e.g., "Wireless Settings," "Advanced Wireless Settings," "Connection Rates") Change the basic rate to "1-2." Change the transmission rate to "2." (Make the change even if only one of those options is available). Test the connection.
5. The IP address you are going to assign to the Wii must be 10 digits higher than the PC's. (e.g., 192.168.1.100 becomes 192.168.1.110).