Error Code(s) 52100-52199
Our experience has shown that you may need to manually enter your DNS settings into the Wii console in order to connect to the Internet. To determine these setttings, you'll need to follow the step below using your PC.
Type "IPCONFIG/ALL" and press Enter.
5. Enter in the exact same values for Primary DNS and Secondary DNS into the Wii console.