Cursor is off-centre, jerky, erratic, disappears, etc.
Go to the Sensor Bar's sensitivity setting in the Wii menu (click here for directions on accessing this feature).- If only one or no dots appear on the sensitivity screen, there is likely a problem with the Sensor Bar. Please contact Nintendo Consumer Service for more information.