Connecting to the Wii Shop Channel
In 2019, we will close the Wii Shop Channel used on Wii and Wii U, which has been available since December 2006.
In order to connect to the Wii Shop Channel, you must have broadband internet access and have connected your Wii console online.
For information on connecting your Wii console online, including a step-by-step guide, connection troubleshooting, and more, please click here.