Error when entering Wii Shop Channel
In 2019, we will close the Wii Shop Channel used on Wii and Wii U, which has been available since December 2006.
"An error has occurred that cannot be resolved at this time. Please try again later. Visit support.nintendo.com for assistance if this continues."
Although the console continues to operate for normal game play, these online connection errors cannot be fixed without having your Wii console serviced. Please contact Nintendo Consumer Service to discuss options available to you in this regard.