Purchasing issues
In 2019, we will close the Wii Shop Channel used on Wii and Wii U, which has been available since December 2006.
If you are receiving a message that the you are blocked from purchasing Wii Points, please e-mail us by clicking here. Be sure to include contact information so that our Consumer Service Representatives can reach you.