File types compatible with the Photo Channel
The file type compatible with the Photo Channel depends on which version of the Photo Channel you have. If you have version 1.0, you can download version 1.1 in the Wii Shop Channel for free.
Please Note the Following:- Some files in the above formats may not work with the Photo Channel.