Using an SD Card
To use an SD Card, open the SD Card Slot cover on the front of the console and insert the SD Card.
For information on viewing your SD card's photos with the Wii console consult the Wii Manual.
For information on organizing Wii console data to an SD Card consult the Wii Manual.