A set of additional officer graphics and additional traits for "NOBUNAGA'S AMBITION: Awakening".
A selection of officer graphics from the "NOBUNAGA'S AMBITION" Series' Popularity Rankings, and an additional trait based on Moriyoshi Nikaidō, who became number 1 in the rankings.
Select "Custom Officers" or "Historical Officer" under the "Edit Officer" command, and set the added graphics.
Select "Custom Officers" or "Historical Officer" under the "Edit Officer" command, and set the added trait.