Former Women's World Champion and English wrestling legend Jamie Hayter is now part of the AEW: Fight Forever roster! The Hayter's Gunna Game DLC also features 5 new premium music tracks!
3 more talents added to the roster, new day and evening beach maps, 33 brand new moves, 42 new skin + attire options, and 11 new music tracks.