Additional Episode 3 "Record's Fragment: Bailong and the Crimson Demon"
A strange voice calling out to Miyamoto Iori. A suddenly attacking bird monster.
In the midst of all these strange incidents, Yui Shousetsu appears in the form of a child and tells them that if nothing is done, Edo will be destroyed.
With Spirit Font in turmoil, aspirants of the Waxing Moon join together to face a new anomaly.
In order to play the "Record's Fragment: Bailong and the Crimson Demon" DLC, you need to play the base game until reaching the point to talk to the boss in "Seek the Heroes That Survive" (Chapter 3).
Once you are able to move freely on the Edo Map, please select "Record's Fragment: Bailong and the Crimson Demon" on the map to begin playing.