Atari 50: The Wider World of Atari
THE WIDER WORLD OF ATARI introduces a new timeline with more games, historical artifacts and video interviews that explore the creation of Atari games. From early arcade games through fan-made homebrew titles, you'll learn why passionate Atari fans are loyal for life.