Coloring Book: Cosmos Fun - 29 new drawings
Coloring Book Cosmos Fun DLC takes you on the biggest journey of your life. Enjoy coloring unimaginable Universes, planets, spaceships and reinvigorate aliens with the power of your digital brushes!
This DLC includes 29 new drawings with plenty of sweet and funny characters. You want to see Little Red Riding Hood on the journey to the Moon? Or maybe some cute cats hugging colorful planets? Oh, how about a mouse eating a previously unknown planet fully made out of cheese? We got this and many more! Dive deep into the world of astronomy and relaxation.