Evil, evil everywhere, and there’s absolutely nothing Good left to conquer. No paladins, queens nor goddesses could stop the evil army’s triumphal march, and it will still be a while until the next generation of heroes will be come of age. So now, it’s time for the Finally-Bored-To-Death Evil to hang up its armour. But it wouldn’t be Dungeons if it didn’t end with the biggest of all bangs.