Dungeons 4 - The Good, the Bad and the Evil
In this latest adventure, the Only-too-familiar-with-hardships Evil has to face new enemies equipped with pistols, sniper rifles and rotary guns, and … a beer-brewing beast of a dwarf. But of course, the Cunning Evil is prepared and leaves you well-equipped with new traps and building options to protect your stony dungeon heart!