This story extension immerses you in the saga, viewing events through Seign's perspective and those who parted ways with Nowa's troupe to address a certain "predicament" within the Galdean empire. What transpired inside the empire during their time apart? Moreover, what covert roles did Seign and his allies undertake, influencing the unfolding drama from the shadows?