Expeditions: A MudRunner game - Season 1: Cave Odyssey
The scientific community is on the verge of a major discovery and they need you to lead the expedition into newly uncovered caves. The secrets hidden there could change the history of mankind, and your skills in hostile terrain will allow you to take this unique challenge up in a previously unseen biome.