Forgotten Aquarion skin
A lone Aquarion outpost in the Ritiki Marshlands lost contact when the Aquarion Empire sank beneath the waves long ago. Believing themselves to be the last of their kind, the forgotten outpost attempted to carry out the Aquarion mission - monitor their land-dwelling siblings from afar and step in if a large-scale conflict erupted. It's been centuries since then, and the outpost has developed quite differently from their parent empire, befriending the swampy fauna and adapting to their environment in new and interesting ways.
The Forgotten can befriend swampy fauna, build structures on the water, create giant squids, ride crocodiles, tame toads and swim effortlessly in their marshy terrain.