The Battle of Polytopia
The Battle of Polytopia is an award winning unique turn based strategy game about controlling the map, fighting enemy tribes, discovering new lands and mastering new technologies. You take on the role as the ruler of a tribe and attempt to build a civilization in a turn based competition with the other tribes.
With millions of players, this game has quickly become one of the most popular civilization style strategy games for mobile and has been acclaimed for its sleek user interface and great depth in game play.