Tough, agile and super fast, this off-road muscle car was born to be a hero. The famous blond bob hairstyle on the roof, the armour on the bonnet, the battle axe as rear spoiler and the legendary Power Sword on the sides of the body faithfully reproduce the look of one of the most beloved characters of all time.