The legend of Ayrton Senna lives on in this jewel of design and speed. A faithful replica of the real sports car created by the British automotive brand, McLaren Senna combines the DNA of the Formula 1 team with the monumental class of the immortal Brazilian 3-time world champion, together in a masterpiece that creates the purest connection between car and driver.
Launch this coupe down the straight and prepare to be amazed. Pass everyone and get to Senna's favorite place: the top step of the podium.