The wheel of fortune is always spinning… but to overcome this obstacle on the track you will need much more than just luck: class, speed and lightning fast reflexes will be your secret weapons! Add Spinning Tire Module to your track and test your timing with this giant tire that rotates around the track - choose the right moment to avoid its unstoppable spinning bar or you'll be blown away without mercy! There’s no getting around it: this module can really decide the fate of the competition.