Its beautiful livery echoes the colors and design of her legendary costume, with the golden star-tiara on the roof and the iconic double W on the hood.
And what about performance? Well, we know that the Amazons were excellent horse riders, but here we are talking about tons of horsepower: push down on the gas pedal and earn your place among the gods of the race. It's no wonder you can't wait to drive it!