Turbocharge your game with the Hot Wheels Booster Pack, an exciting new content expansion for Beach Buggy Racing 2: Island Adventure.
Ready for a challenge? See if you can collect the 27 Hot Wheels Stunt Challenge Medallions placed throughout the 1000HP race tracks.