Get your friends and family together to let loose on Just Dance! Whether you want to take the party to a whole new level, exercise while having fun, or create special family moments, Just Dance 2025 Edition has something for everyone, with 40 hot new songs.
Enjoy an exclusive Ariana Grande song pack included in every edition including her latest hits "we can’t be friends (wait for your love)," "the boy is mine," "yes, and?" and more!
The party never ends with Just Dance+!* Unlock one month of free access included with the game to enjoy hundreds of songs.
Share fun and memorable moments with your family. Unleash your competitive side and challenge your friends with the Challenge mode. Start your own fitness routine and exercise while having fun in Workout mode. Keep yourself motivated by tracking calories burned and time spent dancing.