Kazuya from the Tekken series is joining the battle! Kazuya can make use of a wide range of command-input moves. For his special moves, he'll awaken the Devil Gene that lurks within his body to become Devil Kazuya. In a pinch, he can work himself into a Rage to quickly turn things around on the battlefield.
Kazuya's stage is Mishima Dojo. The walls and ceiling offer protection from KOs - that is, until they're broken! You can also enjoy a whopping 39 new tracks, including eight song arrangements. Find your favourites and pump up your fighting spirit!
・ Spirit Board additions: Other spirits from the Tekken series added in Ver. 12.0.0. (*3) (*4)