Kingdom Two Crowns: Call of Olympus
In faraway lands, Mount Olympus stands tall among the islands, casting an eerie shadow of unease. A sinister force has seized the divine realm and as a Monarch, you are setting out on a journey to stop it from consuming the world. Mediterranean warmth touches your skin as you slowly ride through dark woods and along beaches with glittering turquoise waters. Your quest is clear and the gods’ presence is palpable, but will they aid you against the Greed attacking at night?
Kingdom Two Crowns: Call of Olympus is a major expansion for Kingdom Two Crowns. Set out and build your Kingdom, alone or in co-op with a friend, in a completely new setting featuring legends and mythos inspired by ancient Greece.