The Treasure Hunters have dug too deep beneath Castle Harwood and into the places best left forgotten, old things awaken and others come to seek the forbidden powers unearthed by endless greed! The Old Ones Awaken adds new levels to explore, new enemies to defeat, and new bosses to face along with a host exciting new weapons and equipment to wield and wear.