Keep the AVICII Invector party going with FIVE new tracks to play, all set in the brand new new Magma world setting. AVICII Invector - Magma Track Pack brings highly requested tracks from across the AVICII back catalogue to AVICII Invector for the first time ever, along with an additional all-new Magma World.