Miku Exercise Editor
The new Editor feature makes "Miku Exercise" workouts with Piapro Characters' music even more fun!
Choose your favorite songs and set the actions to create your own "Miku Exercise"! You can edit the original "Miku Exercise" versions or start from scratch to create your own.
Make your own "Miku Exercise", connect with the world through "Miku Exercise," and let's enjoy exercising together!