Fitness Boxing feat. HATSUNE MIKU
Partner up with Hatsune Miku, and duck, jab, and punch your way to fitness in the classic Fitness Boxing Mode, or in the brand new "Miku Exercise" mode featuring original songs from your favorite Piapro Characters! Get moving and have fun working out at home with Hatsune Miku!
Fitness Boxing supports the players in their daily exercise by offering a wide range of warm up options, difficulty settings, and ability to practice individual moves. Regular instructors Lin and Evan from the series also join the fun. All the exercise support features of Fitness Boxing, such as daily stamps that record your exercise history and the goal management system, remain the same, now with Hatsune Miku guiding you along your fitness journey!