Min Min Challenger Pack
From ARMS, the Ramen Bomber Min Min is now available! She switches between three stretchy, long-reaching ARMS to fight.
Her stage is "Spring Stadium" - use its jumping platforms and item-dropping drones to get the edge in battle!
・ Spirit Board additions: Other spirits from ARMS that were added in Ver. 8.0.0. (*3) (*4)