The world of Monster Hunter Rise gets bigger and deeper with this massive expansion featuring new monsters, new locales and more!
Note: You must own Monster Hunter Rise in order to play this expansion. Sunbreak content is accessible after completion of the 7-star Hub quest “Serpent Goddess of Thunder”.
Support for Korean, Simplified Chinese and Traditional Chinese will be added via update scheduled for release on 30/6/2022.