Monsters Pack
All you little monsters out there are in for a spooktacular surprise – trick-or-treat at your own risk! It is night in Monster Town, where Halloween is celebrated every day of the year! This spooky town is full of all sorts of terrifically terrifying monsters, haunted houses and ghastly vehicles that are sure to send chills down your spine. Hop aboard the Ghost Train if you dare, or become a Monster Scientist and build your own Spooky Castle! Create, discover and explore together with your friends in the new Monsters Pack for LEGO Worlds.