More of your favourite characters are coming to Peppa’s world – and they have exciting adventures to share with you! So open the door to more ways to play in My Friend Peppa Pig: Pirate Adventures.
Let’s set sail on Captain Hog's boat! Explore new locations such as Molly Mole's underground burrow, or visit Belinda Bear’s house!
There's a whole world of new stories to experience, from dancing at Danny Dog's birthday party to play pretend on Treasure Island, and over 30 more new interactions.
BECOME A PIRATE – Danny Dog’s party is the start of a treasure hunt across the sea!