"6C2P4A118680823" is a free DLC for NieR:Automata The End of YoRHa Edition. In addition to six costumes and four accessories, two pod skins for characters from the related title, NieR Re[in]carnation, are also included. [The following costumes will be added] ・2P's Body Replica (for 2B) ・9P's Body Replica (for 9S) ・P2's Body Replica (for A2) ・YoRHa Uniform 1 (for 2B) ・YoRHa Uniform 2 (for 9S) ・YoRHa Uniform Prototype (for A2) ・White Fox Mask ・Black Fox Mask ・Under the Moon Bauble ・Remnant Flower Bauble ・Mama (for Pod 042) ・Carrier (for Pod 153) *The separately sold product, NieR:Automata The End of YoRHa Edition, is needed in order to access this content. *There are also some scenes during the progression of the main game scenario in which this content cannot be accessed.