Pilot Pack 1
Tarethur O'Connell is an ACE pilot for Hardcore Defense Corp., a merc with a simple but effective combat style, equipped with pistol, grenade and combat dagger.
Edgar is a support pilot of Hardcore Defense Corps., an outgoing robot anime fan, excellent in penetrating weak spot of the enemy, equipped with SMG and grenade.
Lt. Aylatanya, a vigorous and speedy UNF intel officer, good at jamming enemies, equipped with pistol, jamming grenade and grapple gun.