PowerWash Simulator – Alice’s Adventures Special Pack
The once vivid kingdom of Wonderland has found itself doused in detritus - the calamitous aftermath of the biggest threat the realm has ever seen… a curious little girl.
Take a trip down the rabbit hole to uncover a topsy-turvy, swizzy, whirly world of psychedelic colours, maximalist décor and larger than life locales.
An all-new outfit, gloves and power washer skin await you in Wonderland, you wouldn’t want to be underdressed for the tea party of the century! Or late, for that matter – what are you waiting for?
Can you clean up and find favour, or will the Queen’s malice for Alice extend to you?