Pyra and Mythra, the Blades that Rex forms a strong bond with in Xenoblade Chronicles 2, are joining the battle! Your opponents won't know what hit them as you switch between the powerful Pyra and the speedy Mythra.
Their stage, Cloud Sea of Alrest, is located on the Titan Azurda's back. While you're battling it out, he may move his head on a whim and alter the platform! You can also enjoy 16 new music tracks, including new arrangements. Lose yourself in the magnificent sounds of Xenoblade Chronicles 2!