LET'S GO, BROS! The legendary Double Dragons, Billy and Jimmy Lee, are busting out of their dojos and joining River City Girls 2 as playable characters! These twin brothers jump into battle as distinctive fighters, ready to throw down with bone-shattering punches, kicks, slams, and special attacks - including trademark moves such as the Hurricane Kick and Rising Knee! The bros are fully integrated into River City Girls 2's story mode, complete with full voice overs, plus this premium DLC also adds an epic new vocal song and a new dojo master!