Sephiroth Challenger Pack
Sephiroth from FINAL FANTASY VII is joining the battle! He'll appear topless in his 7th and 8th colour variations. Using the immense reach of his treasured sword Masamune, his opponents won't be able to land a scratch on him. And when the going gets tough, he'll sprout one wing and tap into great power!
His stage, the Northern Cave, descends into the heart of the planet; a fitting place for climactic showdowns. Nine song arrangements are also featured, so you can dominate your foes to the sweet sounds of nostalgia...
・ Spirit Board additions: Spirits from the FINAL FANTASY series to be added in Ver. 10.1.0. (*3) (*4)