Sheeva
The male Shokan scoffed when Sheeva entered their contest to choose the Shokan's next leader. But Sheeva proved herself more than their equal. After a resounding victory, she was crowned the first Queen of the Shokan. As Queen, Sheeva now leads her people in the fight to attain their rightful place, as partners in Outworld's rule.