8 Kong Style Variants: Choose-your-own color scheme for Kong including an albino white Kong unique to the Colossal Edition of the game.
Boss Rush Mode: Conquer all the titans of Skull Island as quickly as possible and try and beat your best time in this unique-to-the colossal edition of the game.
Behind-the-Scenes Content: Exclusive to the colossal edition of the game, go behind-the-scenes for a view of the creative process featuring the concept art of Joe DeVito and sample the various tracks from the score of the game.