Sniper Elite 4 - Cold Warfare Winter Expansion Pack
A range of winter-themed assets. Weapons comprise the ZH29, PPSH and Tokarev, plus winter-themed camouflage rifle skins and winter-themed camouflage character outfits. Can be used in all modes.