Sniper Elite 4 - Deathstorm Part 3: Obliteration
With the Nazis’ plans for ‘Deathstorm’ unveiled, Karl is assigned to the town of Steigerloch in Germany, to put the project out of action. If Karl fails, the implications for the Allies – and for the free world – are unthinkable. In Deathstorm: Obliteration, the conclusion of the thrilling three-part DLC campaign trilogy, the Sniper Elite will need all his cunning and guile to defeat the Nazi scheme... For 1-2 players.