SnowRunner - Season 1: Search & Recover
Expand your SnowRunner experience with Season 1: Search & Recover to discover a wealth of new challenges. This DLC gives you access to two brand new maps in Russia’s Kola Peninsula alongside new vehicles, missions, skins, and more!
Delivered via three updates over the summer of 2020, Season 1: Search & Recover can also be purchased as part of the SnowRunner Year 1 Pass.