SnowRunner - Season 2: Explore & Expand
Take your SnowRunner experience to wild territories in Season 2: Explore & Expand, with two freezing maps in Yukon, Canada, three new vehicles, exclusive vehicle skins and a unique objective!
The Season 2: Explore & Expand DLC is available as part of the Year 1 Pass and Premium Edition, or as a standalone purchase.